Perfectly lonely

Wazzup? :D
Jag är ensam hemma ikväll, det är bara jag och Tillie och Pancakes, mina två katter i huset. Pappa är ute med båten och mamma har tjejkväll. Men vet ni vad? Jag älskar, älskar att ha huset för mig själv. Jag blir alltid så redig då, går och handlar mat åt mig själv och lagar och ibland lägger jag mig till och med i tid.

Jag har alltid tyckt om att sköta mig själv. Det värsta mina föräldrar kan göra är att städa mitt rum eller packa min resväska. När jag var liten skulle jag minsann sova i lekstugan själv. USA året känns inte så super läskigt för jag vet att jag klarar av det och att jag klarar av det själv. Jag har varit igenom en hel del och jag har gråtit väldigt mycket under mina få 16 år men jag är så otroligt tacksam för det. Det finns inget jag inte klarar av :)

Nu ska jag kolla lite Vampire Diaries bara för att jag saknar det redan och sedan ska jag se på Lady Gaga i Madison Square Garden som visas på svt 1 22:40. She's really weird and I love her.  Samhället behöver lite fler vågade människor.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0