Liberty Walk

Jag vet att det inte sägs så mycket om USA just nu det är bara för att det i stor del bara är en lång väntan kvar nu. Det finns dock lite förbredelser kvar, här är det jag kom på:
  • Amerikanskt student visum
  • Fixa ICA-bankkortt (för det är tydligen det enda kortet som inte kostar typ 40 kr att ta ut pengar med)
  • Jag och mamma får besök från San Diego, CA så jag ska öva min engelska lite med honom
  • Sen behöver jag nog inhandla lite grejer. Kläder och presenter till min fina familj i USA, har kommit på vad jag ska köpa men skriver det inte här i bloggen eftersom att de läser min blogg ;)
  • Har inte fått flygbiljetter en men har information om att de håller på att boka flygen till New York nu, åker till New York 29 Juli
  • Sen ska jag ha avskedsfest och ta adjö till alla
  • Frossa i Svensk mat
  • Packa !!

Och sen åker jag, kan ni fatta?


Sista bilden är tagen från occalifornia.se
1 kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

sv; Felicia är jättefint! Heter Charlotta :)

2011-05-15 @ 20:05:28
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0