It takes a lot of courage to release the familiar and seemingly secure, to embrace the new.

But there is no real security in what is no longer meaningful. There is more security in the adventurous and the exciting, for in movement there is life, and in change there is power - Alan Cohen

Idag har jag varit ledig så jag har spenderat min dag i hängmattan med musik och så har jag tagit en rabarb lite då och då. Just nu lyssnar jag mycket på Veronica Maggio, hon har verkligen talang och en unik stil. Älskar det :) Resten av kvällen ska jag spendera på att plugga till mitt sista prov som jag har imorgon. Sista provet i Sverige på ett rätt bra tag då. Ska bli lite kul med quizen man hört att dom kör med i skolan i USA.
Denna skolveckan kommer gå fort, kristiflygare, helg och sen är det plötsligt lov. Hur underbart?

s/2011/getget_150315913.jpg" alt="" />

2 kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är ledig fredag kväll och lördag förmiddag, sen jobbar jag från kl 13 på lördag till sent på kvällen (på bröllop :P) sen på söndag ska jag på Liseberg med några ifrån landet.. Så lite ska jag jobba :P

(Hurså? (A))

Kram

2011-05-30 @ 22:42:41
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Katt

veroncia <3 men ibland när man sitter där själv och lyssnar blir allt väldigt sorgligt och djupt.. haha

2011-05-31 @ 20:02:03
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0