Hej då Selma

Idag gick jag till Forex efter skolan och växlade 1600 svenska riksdaler till 40 dollar. Dollarsedlar ser verkligen ut som monopol pengar tycker jag! Det kommer bli helt fel med valutan för mig, kommer tro att man kan köpa ett fint litet blått hus för en dollar sedel

I exchanged some money today simply because then it'll be easier for me not to spend them.

I see that I've played way too much Monopoly as a child because I can't look at the dollars without thinking they look like play money. Too bad it's impossible to buy a house or a street for 10 dollars in reality ;)

2 kommentarer
Postat av: ewelina

vart är det du går och växlar? :)

funderar också på att göra det..

2011-05-17 @ 07:58:19
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åhh tack! Ja ska minnsan inte iväg på ett tag igen ;) Ja det var det allt, kunde ta det lugnt och vila upp mig :)

Det låter jätte bra :) Jag är i alla fall upptagen fram till sommarlovet, tror ja :P Så det låter jätte bra :D Helt rätt! ;)



Bilden är ifrån Turkiet (Side) när jag var där 2009. Min morbrors fru bad han killen att ta kort med mig så lyfte han upp mig! Efter det bad hon alla killar att lyfta upp mig och ta kort, haha! ;)

Kram Eira!

2011-05-17 @ 10:28:10
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0