Egoboost boostar!

Jag bläddrade idag i Egoboost Magazine av Blondinbella när jag väntade på att åka hem. Precis som tidningen lovar får man en riktig boost av att läsa den! Jag älskar Bella! Hon är en sån himla häftig tjej, målmedveten och envis. Vad är hon? 20? Och hon har ett eget klädmärke, en släppt bok, nu också tidning, driver sveriges största privata blogg, driver 4 aktiebolgat, ett av dem startade hon när hon var 16. I tidningen svarade alla medverkade i tidningen vad de gillade bäst med sig själva. Isabella skrev "att jag kan äta en hel chokladkaka på 15 minuter och njuta vartenda bit av den" när stora delar av oss tjejer inte skulle klara ta två rader utan att känna ångest. Hon ger mig hopp så imorgon ska jag göra min en tjänst och köpa mig ett exemplar. Tidningen kostar 55 kr och finns i alla pressbyrorar :)

1 kommentarer
Postat av: TUVA ALICIA

true story. Tror jag ska köpa den! :)

2011-05-05 @ 20:07:32
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0