Arizona pics

Här är några bilder som min värdfamilj skickat till mig. De har ett picasa account som de brukar uppdatera med bilder, så himla snällt! Jag har ju inte träffat dem ännu men jag jag vet att de har stora hjärtan alla tre. De är så välkomnande och omtänksamma och allt känns verkligen superbra. Känner mig så trygg med min placering hos dem.

Här är en bild på Brittany och Corona del sol high school

I detta fina huset ska jag bo

Familjens pool

Dottie (hostmamma) fick genom min blogg reda på att jag älskar pankakor + nutella och skrev till mig att det i närheten finns en resturang som serverar just detta. Hon gick och köpte två nutellas!

t;

På påsk stekte familjen tillsammans med deras kyrka pankakor till hemlösa, verkligen fint

Innan avfärd till Minnesota där deras ena dotter Kristen studerar. Här med Harry Potter audiobook

Inför baseball match mellan Arizona Diamondbacks och Minnesota Twins

Kolla vad gulligt de skicka på min födelsedag! På posten fick jag hämta ut ett paket skickat enda från Arizona.

Höjdpunkten på min 17 års dag!

Min jättevackra värdsyster Brittany innan Prom

 

Visst verkar det som om jag har fått en riktigt kanon familj? Jag tror att jag kommer trivas jättebra verkligen :)

ter;">Nu är det ca två månader tills jag träffar dem, längtar jättemycket!

3 kommentarer
Postat av: Julis

Verkar ju vara en toppenfamilj! :)

2011-05-30 @ 17:13:01
URL: http://julis.devote.se
Postat av: Amanda

Åh verkar ju toppenbra! Gillar din pool, kanske kommer lite uninvited och badar i den haha ;)



Men visst är det skönt att känna sig så trygg med sin värdfamilj? Jag gör det också, och de får mig att vilja åka ännu ännu mera!!

2011-05-30 @ 17:48:34
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: Madde

OMG EIRA! I'M SO F*CKING JEALLOUS AT U! Asså kan inte din värdfamilj ta mig också? (A)(A)(A)(A)(A) Nejmen, guuud vad mysigt det verkar! Lovar att du kommer stormtrivas! :D

2011-06-03 @ 22:29:08
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0