2011 05 09

Och jag var 17 år. 17 år i staden där jag växte upp och så. Märker du hur fort det går?

För jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar.

En underbar födelsedag! Vädret var strålande och det var mina vänner. Blev bjuden på både donut och smoothie. Väktes av mamma och med den danska födelsedagslåten och till ett underbart dukat frukost bord med allt gott man kan tänka sig. Fina mamma. Och så skjutsade pappa mig till skolan och där bjöd Annika mig på donut. Ingen lektion och jag och mina tjejer gick och luncha på Frank's coffee. Hem tidigt idag och jag som missade mitt tåg köpte egoboost för att göra den stunden betydelsefull också. Jag träffa sen Emmy och vi åkte hem till varandra. Väl hemma tog jag mitt brevkvitto och hämta utt mitt amerikanska paket som min underbart fina värdfamilj skickat till mig. Det öppnade jag med Lina som kom med blommor och bjöd mig på blåbärts smoothie. Alla borde ha en vän som Lina. Sen gick jag hem, chillade i hängmattan med min lillpisse. Jag mamma och pappa hade barbeque. Jag hoppa omkring i trädgården och gjorde cartwheels
2 kommentarer
Postat av: Manda

Hehe, grattis i efterskott ! :P



Vilken underbar bild på den lilla kissen! Blev helt förälskad i den! Både bilden och katten! :)

2011-05-10 @ 11:58:01
URL: http://schiz.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg

Sv: Hej! Ursäkta för mitt jättesena svar på din fina kommentar!! Strul med bloggen och massa skolarbete har gjort att jag ligger efter med kommentarerna..:/



Vilken söt kissekatt! Vad tyckte du om blondinbellas tidning?

2011-05-10 @ 21:37:58
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0