California here we come, right back where we started from

Jag drömde inatt att jag fick min värdfamilj. Plötsligt vaknade jag bara upp i ett super lyxigt hus i California. Pool, eget badrum, städerskor, king size sängar, . Familjen då. Mamma, pappa och två ungdommar i min ålder - skitungar båda två. Pappan däremot var ingen mindre än Sandy Cohen från O.C, snacka om jag blev glad! Ögonbrynen var precis lika out of control som i serien ;) Blev så ledsen när telefonen ringde och väckte mig, försökte att snabbt stänga av och fortsätta drömma men det gick inte. Jag tog nog med drömmen utanför sömnen.

4 kommentarer
Postat av: sara

åh, oc är bra. :)

2011-03-10 @ 20:58:08
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: paulina

åh sandy är helt underbar haha! Så gos hahah.

2011-03-10 @ 21:07:41
Postat av: Katt

Åh sitter o tittar oc själv nu :) mina kompisar tyckte at jag skulle bli en ryan,, fast en kille skulle stå på uppfarten och jag i bilen :D

Postat av: Madde

Hahahha shit, jag drömde typ förra veckan att jag kom till just deras familj xd Och att jag typ blev tsm med Seth xd

2011-03-15 @ 20:23:18
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0