Wonderwall

Nästa vecka får jag förmodligen besked om lägenheten jag och mamma har kollat på, så spännande! Om vi får den är det nog finaste stället jag bott på. Jag älskar att flytta och börja på nytt - det vet ni redan om mig. Men så himla kul att inreda en lägenhet från början och fundera på möblering och färger. Och heldagar på ikea, jag älskar när man kommer hem och packar upp allt fint och börjar pyssla med det och skapa den bild man haft i huvudet. Och jag älskar känslan när man vaknar upp nästa morgon till sitt nya rum.

Här är tre bilder ifrån mitt rum hos pappa :)

1 kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jag hittade den på blocket :) funkar jätte bra, fast filmen är jätte dyr :/ 300kr för 10 kort... men kul är det iaf! :D

2011-03-06 @ 18:19:05
URL: http://itsfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0