Mars 20, 2011

Gissa vad jag är idag..

DAGENS PLAN: Tänker ligga kvar i sängen och kolla på O.C
DAGENS KLÄDSEL: Mysbyxer och hoodie, halsduk

DAGENS HÅR: Skulle nog beskriva det som trollhår
DAGENS SMINK: -
DAGENS VILL HA: Våfflor och choklad och dryckyoghurt och risifrutti och te
DAGENS LÅT: John Mayer - Slow dancing in a burning room
DAGENS TV: The buried life och The Rachel Zoe Project
DAGENS INKÖP: Ingenting än men det blir nog en hyrfilm sen
DAGENS GODIS: Allt karamellkungen har att erbjuda tack!
DAGENS MÅENDE: Jag hostar och jag nyser och jag myser och jag fryser

DAGENS BÄSTA: När man är detta kan man tända ljus och kolla på film hela dagen utan att någon säger åt en arr röra på rumpan, man blir ompysslad också

Sista ledtråden: jag ser ut såhär:

För alla som gissa på sjuk, grattis ni har vunnit en miljon!

 

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0