You were much more muchier. You lost your muchness

Ibland blir jag så himla trött på mig själv. Eller mer att jag blir trött på att vara den jag är kanske. Ibland önskar jag att man kunde göra som i filmer och hoppa i någon annans kropp ett tag,  tills förbannelsen bryts i alla fall. Tänk vad jobbigt ändå att man bor med sig själv hela tiden ändå, tänk om man liksom vill separera.

Jag har aldrig lärt mig att cykla utan händer

Jag kan bara knäppa med vänstern (den är jäkligt bra dock)

Frukost är min favorit mat och jag äter frukost typ tre gånger om dagen

Jag är en mästare på att tappa bort saker

Folk säger att jag har ett konstigt skratt och det stämmer nog

Jag säger nog att jag inte bryr mig om vad andra tycker men då ljuger jag för jag är inte bättre än någon annan. Jag bryr mig bara inte tillräkligt mycket för att ändra på mig och jag är ett hopplöst fall

Jag har en gång brytit näsan. Hur? Jag sprang in i en trappa.

Tonfisk är den enda ätbara fisken, ingen protest!

Jag blir jätte irriterad på folk som går långsamt när man ska fram

Och jag blir trött på att man blir trött

Jag tycker det är jätte dumt när folk frågar vad man tänker på för då tänker man ju på vad man tänker på

Jag har ett äppel-klistermärke i pannan nu

När jag var liten vågade jag inte simma i simmhallar för jag trodde att det skulle simma ut hajar ur brunnarna

När jag var liten och hade huvudvärk för första gången sa jag till min mamma att jag var sjuk i huvudet

Jag blandar svenska med engelska och danska så jag pratar väldigt roligt ibland

Jag har fobi för att åka bil och skidor i backar. Och jag har fobi för när saker inte blir helt diskade i diskmaskinen och det sitter kvar gammal ris när man ska lägga in i skåpen

Men annars är jag en fullt normal människa

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0