Like the summer sunshine pour your sweetness over me

Åh jag har haft en underbar dag idag. Skint med solen har jag gjort och sugit in så mycket D vitamin jag kunnat. Det är ju faktiskt detta man längtat när man stod och väntade på spårvagnen med kalla fötter och slask.

Jag, Annika och Sandra satte oss på en bänk i solen med varsin glass.

På tåget hem köpte jag Brämhults underbara jordgubbar&lime och bröd. Italiensk musik. Det är värt att tillägga att solen träffa mig rakt i fejan och att solglasögonen var på.

Jag och pappa gjorde förut pannkakor med bär och världens godaste granateäpple/hallon sylt. Yummi. Min blogg har tydligen blivit en matblogg numera och ja, jag älskar livet. Här är Annikas blogg, in på den och kommentera något fint, det är hon värd! Più Bella Cosa och Pida Me La gör sig jätte bra i hörlurar om man är på humöret.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0