Tomorrow we'll be free

Åh har inte haft tid med att blogga idag, har haft fullt upp hela dagen. Träffade Lina och jag måste först och främst säga att jag är full av beundran av denna människa. Vi fick oss en promenad och underbar chailatte. Hon, jag, Mirjam och Ia kollade sedan på när vår vän Kimona hade dansuppvisning, wow vilka framsteg hon gjort! Kimona har alltid varit superduktig på att dansa men nu när hon går yrkesdans på gymnasiet och dansar 27 timmar/vecka kan man inte slita ögonen ifrån när hon gör sina piruetter och allt vad det heter. Jag är så stolt över båda mina tjejer, märks det eller? Vänner tror jag är det dyrbaraste en människa kan äga.
Till de som bett om fler videobloggar, this one's for you :) Internskämt och konstiga skratt är vad jag har att bjuda på från idag. Puss och sov gott

3 kommentarer
Postat av: Gillan

Jag nämndes i bloggen! stolt :D

2011-03-24 @ 22:40:08
Postat av: Felicia

Fin header du har :)

2011-03-24 @ 23:14:40
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: Eira

Gillis: Inte bara i min blogg utan i min videoblogg dessutom ;D Hoppas allt är bra med dig Gillan och jag blev jätte glad av att se dig här!

2011-03-24 @ 23:43:52
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0