Platser jag skulle vilja besöka i USA: disneyland

Jag har funderat lite på saker och platser jag skulle vilja uppleva i USA. På listan finns disneyland! Det hade varit så himla kul att åka dit! Det ligger ju ett i Los Angeles som man kanske hade kunnat spendera en dag på om man ändå är i trakterna liksom ;) USA kallas drömmarnas land av en anledning, listan med städer och turistattraktioner är jättelång och jag förstår ju att alla önskningar såklart inte kan uppfyllas, jag förväntar ju inte min värdfamilj ska dra runt mig över hela USA. Men man kan ju såklart alltid drömma lite och jag hamnar ju trots allt i en väldigt händelserik del av USA, det hade varit synd att inte leva ut det. This year will be sensational!

Vill ha med ett par Minnie Mouse öron med i bagaget till Sverige.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0