Love love love, I want your love

Fråga:
Hej! Jag gillar din blogg jättemycket och läser den varje dag?
1. Kommer du att åka till sverge under tiden?
2. Ska dina föräldrar att hälsa på?
3. Hur vart det att berätta för dem att åka och hur gjorde du det?
4. Det är ju mycket dyrt hur sparade du ihop pengar?
5. Har du varit i usa innan ?

Svar: Nej det blir ett år med bara USA, åker inte hem till Sverige alls. Ja mina päron har båda lovat mig att komma och hälsa på. Vill att dom kommer först efter ett tag dock, vill ju klara mig lite själv ;) Jag och mamma tar nog en tripp till San Diego skulle jag tro, mamma bodde ju där ett tag och har en rad med ställen hon vill visa mig. Det blir superkul! Jag behövde inte övertyga dem alls. Mamma bodde ett år i Spokane, Washington när hon var 16 och de har båda alltid uppmuntrat mig till att göra detta så för mig var det inte jobbigt alls. Pappa har sparat pengar sen jag var liten och mamma hade också sparpengar. Försöker att spara lite själv varje månad och ska jobba skiten av mig till sommar så att jag bidrar med lite själv i alla fall. Har aldrig varit i USA innan men det är lite kul faktiskt för då blir det en helt ny upplevelse. Kram



3 kommentarer
Postat av: Katt

får dina föräldrar besöka? (står inte det i avtalet att de inte får det? :o)

Postat av: ewelina

nej samma här.. ingen familj suck

det är SÅ jobbigt att vänta!

2011-03-12 @ 21:08:27
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tack! :) Äh, gör det bara haha ;) Det gör inte så ont faktiskt. Inte när man tar det i alla fall, det jobbiga är att det tar en väldans tid innan det slutar vara ömt. Men, ändå lätt värt tycker jag i alla fall :)



Och haha aa, men egentligen är det inte så svårt att spara. Känner bara att jag vill bidra med så mycket jag kan eftersom föräldrarna får lägga ut rätt mycket ju.



Hoppas allt är bra med dig också, kraaam :)

2011-03-13 @ 12:06:01
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0