Cheerleading i USA

Jag är helt cheertokig just nu! Jag har alltid massa kärlek för sporten men efter helgen är det extra mycket. Energiboosten och glädjen man får av cheer är fantastisk och alla andra sporter liksom bleknar i jämförelse för mig. Går omkring och städar och lyssnar på cheermusik medans jag gör lite olika motions och drar strechar. Skulle verkligen vilja träna det nu på stört men det är ju mitt i terminen och jag åker dessutom till USA om ca 4 månader så det går helt enkelt inte just nu.
Får göra lite toetouches och gymnastik i trädgården istället..
Edda tränar cheerleading i USA och bor i en familj där hela familjen håller på med sporten! Är så himla avundsjuk! Hon skrev till mig att det absolut är mer cheer i samhället där och det ska bli så himla kul att uppleva! Längtar så tills jag kan kalla mig en cheerleader igen för jag ska verkligen börja med det där igen. Det är ett måste.

Angående min design förresten, den ser lite kul ut nu för jag har bara ändrat bakgrunden men ska försöka klistra ihop en header också, är inte så bra på sånt men det får bli som det blir.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0