Summer breeze

Det var längesen jag gjorde en lista så jag tänker att jag gör en nu. Denna gången över saker jag älskar med sommar.

+Att sova med fönsret öppet
+Att gå ute sent om natten och märka att asvalten fortfarande är varm från solen
+När man går utan skor en hel dag och fötterna gör oerhört ont men man vet att det var värt det
+Gå barfota i matbutiker
+Hatkärleken på skrapsår och myggbätt
+Utomhus konserter
+Uteserveringar
+Nyckelpigor
+När man märker att man fått med sig hela sandstanden hem i skorna, håret, väskan, bikinin
+Jordgubbar + andra bär
+Picnics
+Lukten av solkräm (hellst hawaiian tropic)
+Sovmorgonar
+Dagar man spenderar i hängmattan en hel dag
+Spontana utflykter
+BBQ
+Åka bil med fönstrena nervevade


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0