You're so vain. You probably think this song is about you.

Mina tjejer kommer om ett tag. Har tänkt att bjuda på grillning och blåbärspaj.  Så jag håller på att göra det gästvänligt här hemma. Får ta tag i rummet så att man kan gå på golvet. På TVn står ESPN America och en baseball match med Arizona vs Florida på. Jag håller tummarna starkt för min nya hemstat. Jag proppar vardagarna med så mycket USA som möjligt, har väl varit så ett tag. Är så trött på Sverige nu efter 17 år.

För övrigt så växlade jag pengar igår. 2000 svenska pengar blev 130 US dollars eller nått sånt, minns inte helt. Undra hur lång tid det tar innan man vänjer sig med valutan.

Nu ska jag fortsätta städningen. Jag skriver senare. Idag är det bara 50 dagar kvar mina vänner.


2 bilder från idag. Tog med systemisen till skolan, sista dagen och allt. Annika borde bli modell för hon är så grym framför kameran. Den andra bilden är på mig, så glad var jag när jag fick reda på mitt MVG i Engelska. Känns ju bra att jag kommer kunna göra mig förstådd då. Cheerleading gav mig men för livet, kan inte sträcka upp mina armar utan att göra fists med mina händer.
2 kommentarer
Postat av: Anonym

The game you saw was the national college championship for women's softball, wom of course by Arizona State University, my alma mater! ;-)

2011-06-10 @ 02:17:38
Postat av: Eira

No that can't be it because I'm pretty sure it was males and baseball I watched ;) Maybe it was an old game

2011-06-12 @ 01:44:46
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0