Drop dead beautiful

Hellllooooo. Jag har tagit fram fotopappret, saxen och word och håller nu på att skriva och klippa ut en massa bilder till mitt USA album. Jag och mina utbytesvänner Paula och Victoria har bestämt att vi nån dag under lovet ska pyssla ihop allt tillsammans men jag tänkte att jag i alla fall kan skriva ut mina bilder tills dess. Albumet ska ju, såklart, till större delen handla om min tid i USA men jag vill ha med lite av drömmarna, förväntningarna och pirret som har varit med mig i några månader nu, det är ju del av resan också.
Idag har jag varit ledig så jag lät mig vakna när jag hade sovit klart. Det var ju världens oväder inatt så jag låg vaken rätt länge. Öppnade fönstret och lyssnade på regnet och åskan utanför och det var typ 100 grader varmt i rummet. Riktig sommarkänsla. Med andra ord så fick jag mig en rejäl sovmorgon imorses.
Jag åt min lunch på Espresso House och sen gick jag jag upp till mamma och har pysslat sen jag kom hit. Idag är det 53 dagar kvar tills att jag åker. När nedräknare står på 50 dagar funderar jag på att ha en countdown varje dag tills att jag åker. Får se vad jag hittar på.

Äntligen är min blogg helt återställd igen :)

2 kommentarer
Postat av: paula

Jaaa, jag började också kolla på vilka bilder jag ska skriva ut! :) Åh nu är det inte långt kvar!!! :D

2011-06-07 @ 22:53:52
URL: http://psintheus.blogg.se/
Postat av: Annika

Min fina! DU skriver fint om någon. Åh jag vill inte tänka på dagen då du lämnar mig och åker ut i vida världen. Skall bli så kul att höra allt roligt du vart med om när du kommer hem! Du kommer ha det världsbäst!

2011-06-07 @ 23:51:20
URL: http://aklvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0