Good night little humans

Busy but wonderful day! Har verkligen inte haft tid för att blogga en enda stund. Med dessa bilder kan ni kanske lista ut vad jag haft för mig. Skriver imorgon igen när jag fått lite sömn och berättar mer om dagen. Sov gott mina vänner! Innan jag går vill jag bara säga; jag älskar sommar, det är typ det finaste och mest underbara i hela världen. Varför bor man på ett ställe som gör en deprimerad större delen av året? Det är verkligen konstigt.

Klockan är 02:04 och än finns det fortfarande lite ljus kvar på himelen

1 kommentarer
Postat av: Madde

Sv; hihi :D



Tyvärr ingen medalj, men i våran egna värld vann vi ändå :) Vi har haft 2 (!!!!!) träningar med alla i laget, och med exakt det programmet vi körde, och på tävlingen satte vi ALLT! ;) pusss! <3

2011-06-06 @ 11:47:01
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0