June 3, 2011

Åh jag hade skrivit ett inlägg men det försvann. Okej, here we go.
Här är några bilder från gårdagen och vad jag kallar årets första sommardag. Den spenderades med mamma, mina fina vänner Ben oc Jarry, med Paula och Victoria. Jag solade några timmar i en park, åt glass och läste tidning, lyssna på grekisk musik. Jag åkte senare in till stan och jag och Paula hängde i Brunnsparken lite innan vi träffade Victoria och åkte sen hem till henne. Vi drog iväg på Victorias landetmoppe och köpte pizza. Yum! Vi spenderade lite tid på hennes altan och gick sen in. Jag och Paula gjorde en fin blandning åt Vickan. Vi satt i soffan och snacka, USA, utbytesåret och lite annat. Jag och Paula åkte hem och det var 3 juli.
Detta var mina sommartecken för igår: killen som åkte tåg utan skor, hettan behovet av glass och dricka, lusten att hjula, skrapsåren på mina ben, färgen på Victoria, musiken som spelades på uteserveringar, kläderna som såldes i affärer, lukten av BBQ, min dåliga blogg uppdatering, att solen inte hat hade gått ner kl 12 och att det var fullt möjligt att ha shorts mitt i natten


Lite grädde, kaviar, kurry, saft från rödbeter, oliver och citroner, fil, ketchup, bakpulver, mjölk och säkert en hel del annat
4 kommentarer
Postat av: agnes

det verkar jobbig att ha täcke när det är så varmt^^ ;)

2011-06-04 @ 16:04:13
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com
Postat av: Katt

sv. "Detta var mina sommartäcken för igår"

lite varmt med täcke, räcker det inte med sommartecken^^ typ jag som hade lite kul åt felstavning :) du får ursäkta mig :)

2011-06-04 @ 22:57:28
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/
Postat av: Victoria

Haha oj sikka fina bilder på mig!

Min framtid ser inte bra ut ;)

Tack för kvällen!

2011-06-05 @ 11:42:23
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-05 @ 12:06:38
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0