and the day came when the risk it took to remain tigh and closed in a bud, was more painful then the risk it took to bloom. This is the element of freedom.

Fråga: Du kan väl visa din scrapbook som du skulle börja på? :D skulle vara jätteroligt att se hur långt du kommit!
Svar: Det är klart jag kan! Grejen är bara att jag inte kommit så lånt än. Jag vill ha med allting så eftersom att allt började med en dröm så har jag försökt att förklara min dröm i bilder som i en visionboard. Många av bilderna finns på bloggen :) Mycket av varför jag vill åka som utbytesstudent är för att befria mig, utmana mig själv, skapa minnen och ta en risk, leva på ett ställe som är helt oupptäckt och det är vad jag har velat få fram. På nästa sida vill jag göra lite samma sak men med fler bilder på USA, palmer, high school, prom, lettermans jackets, matcher och sånt för det är ju det jag drömmer om att få uppleva. Det låter lite flummigt haha men jag tror att det kommer bli kul att se tillbaka på sen :) Jag tar bättre bilder när jag har kommit lite längre

1 kommentarer
Postat av: lisa

kan du inte visa bilder igen, om du kommit lägre?? :D

2011-08-02 @ 02:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0