Besök på explorius kontor

Idag besökte jag Maria och Maria explorius kontor i Sthlm! Maria missade infomötet i maj så vi åkte dit för ta igen vad hon missat. Det var jättekul att se vart de jobbar men så roligt också för att personalen på explorius är så snälla! Man märker verkligen att de brinner för att stötta oss utbytesstudenter så bra dom bara kan. Jag har aldrig ångrat mitt val att åka med dom! Medans andra organisationer fixar både språkresor och au pair år så fokuserar explorius helt på high school. Jag har hört dåligt om både STS och EF men aldrig något dåligt om Explorius och jag har inget dåligt att tillägga själv. Det är en liten och personlig organisation som jag är supernöjd med!

Dessa dagar har varit så mycket USA och high school och det är perfekt för det är det ända som snurrar i mitt huvud, det är så bra att vara med folk som talar samma språk då. Imorgon kommer jag hem igen och då kommer fler bilder från stockholm. Funderar på att ha en frågestund snart. Jag funderar på att sova snart. Kram på er, sov fantastiskt gott och så hörs vi! :) Poooooooooooossssssssss

Synd att alla inte kom med. Bakom oss fanns klockar med tid för New York, Los Angeles och Stockholm

Denna bilden laddade explorius upp på deras facebook och skrev "fin besök på kontoret idag" :)



2 kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad kul, följer både din och Marias blogg! :D

2011-06-23 @ 15:56:57
Postat av: Eira

aha, vad roligt! :D

2011-06-24 @ 09:34:29
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0