Staring at the blank page before you, open up the dirty window, let the sun illuminate the words that you can not find. Reaching for something in the distance, so close you can almost taste it. Release your inhibitions.

Ett tjockt fotoalbum köpte jag idag på panduro med fina pennor och klistermärken till. Jag älskar att ha min oskriva bok med tomma, svarta papper som bara väntar på att bli klottrade med usa. Och jag ska klistra in allt jag kommer över. Den ska va riktigt tjock när jag är färdig med den med. På papprerna ska packlista, flygbiljetter, bilder och texter från NY, dagsbeskrivning, skolshema, massa bilder, en tagg från en arizonsk kaktus, brev, skolarbeten, mitt första A i betyg, broshyrer, vykort, frimärken, biljett till prom, min skolas logga, en dollar, låttetexter, citat, felsägelser, explorius brev, tankar, mitt visum, och bilder material från förprocessen, mitt "du har blivit antagen" brev, ett blogginlägg, minnen, topplistor, pussmunnar, bildrämsa från en photo booth, biobesök finnas.

Har printat ut bilder till min första sida som ska vara täckt bilder som vision av min dröm. Ni ska nog snart få se hur det blir :)


2 kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej Eira! :) jag undrar vad du hade för kuvert och hur du fixade det?

2011-06-22 @ 21:16:09
URL: http://itsiss.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grymt !=) Kommer nog bli sjukt snyggt!!

2011-06-22 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0