She's just an American riding a dream. And she's got rainbow syrup in her heart that she bleeds. She doesn't care if your papers or your love is the law. She's a free soul burning roads with the flag in her bra

Detta var 5 Juni: Jag och mamma picnikade i trädgården (inte i vår trädgård, utan trädgården - ett ställe i Göteborg) Jag mötte Annika och vi gick regnbågsparaden tillsammans med 8000 andra stolta människor som ville stå upp för kärleken och homosexuella. Och det var mycket kärlek och mycket fria människor - underbart! Det var verkligen hur varmt som hellst, måste helt klart ha varit årets varmaste dag hitills. Vi åkte vidare till Liseberg för att gå på regnbågsfestivalen men det var inget drag så vi strussade istället runt lite på liseberg bara för att det är så mysgt där. Vi tog 19 bussen och mötte upp Yamila i fina solen. Vidare hem till Annika och jag picnikade ännu en gång, i hennes trädgård denna gången. Saften gick åt snabbt efter en dag i hettan. Vi såg på Up in the air och jag åkte hem efter att filmen var slut. Här kommer bildbomben.

/2011/img_3084_151358693.jpg" alt="" />

De två sista bilderna snode jag från Annikas blogg

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0