One hand in the air for the big city. Street lights, big dreams, all looking pretty.

Jag har inte bestämt vilka kurser jag ska läsa på mitt High School ännu men funderar på dance, photography, current issues, peer helper/volunteer cummunity service men antar att det är några ämnen jag måste läsa som tex American history och English. Hur som hellst så finns det hur många ämnen som hellst att välja mellan, kolla här. Min värdmamma frågade mig om jag vill vara junior eller senior så jag anatar att jag får välja och då väljer jag att vara senior om det går. Här är en länk till Anastasias blogg som gått på Corona, skolan jag ska gå på :) Hon verkar ha haft ett helt underbart år där och skrev till mig att hon älskar skolan! Vet ni hur mycket jag längtar? Vill sätta mig på flyget till NY NUUUUUUUUUUUUU!! Orkar inte vänta mer

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0