Officiellt sommar! Love love love love

Nu ska jag göra mig några tunnbrödsrullar (väldigt svenskt, eller?) och lite fruktsallad och piknika tillsammans med mamma. Musik, tidning och bok hänger med ut också. Ikväll ska jag träffa Bacon och Anus, mina två utbytisar. Får se vad som händer. Jag blir ledsen på att min blogg är helt kaotisk just nu men jag tänker skina med solen ändå. Min blogg hade nog lika gärna kunnat vara en tumblr förresten. Jag kommer med ett roligt inlägg, någon gång snart. Looooove

1 kommentarer
Postat av: Rebecka

Du som ska åka till usa som utbytesstudent kanske vill ha lite extrapengar i fickan precis som jag som ska till Nairobi 2012? Isåfall har jag ett ytterst bra tips, läs mer om det här; http://rebeckaklar.devote.se/blogs/10242230/laettfoertjaenta-extrapengar--.htm#WriteComment :)

Grym blogg förresten, puss!

2011-06-03 @ 22:00:34
URL: http://rebeckaklar.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0