Känn ingen sorg för mig, Göteborg.

Vet ni vad jag var inbjuden till igår? En välkomsfest för alla nya Svenskar. Jag var dansk fram till förra året pga min mamma men har alltid bott i Sverige och så damp det ner i brevlådan att de ska fira mitt nya medborgarskap. Tycker det är skitkul! I did not attend för jag känner mig liksom redan hemstadd här men är glad för gästvänligheten. Undra vad lilla Jimmy Åkersson tycker om denna fest. Han hade nog helst velat förinta den.
Firade ni nationaldagen igår? Inte jag. Det sista jag vill är nog att leva och dö i norden :)

2 kommentarer
Postat av: mikaela

fan va kul att du har fått familj och allt!! länkbyta?? jag ska till kalifornien nästa år och kan inte längta mig :P

2011-06-07 @ 20:58:40
URL: http://passingnotesinsecrecy.blogg.se/
Postat av: Daisy

Ja, själv vill jag nog både leva och dö på jorden, men i norden vet i sjutton. Jag lever här nu, men sen får vi väll se. =)

2011-06-09 @ 18:14:44
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0