Frågor:

hanna om Potato:
hej eira , jag har några frågor hoppas du på att f¨å se hollywood skylten ? och när du kmr tbx från USA ska du gå om en klass ? , vilket gymnasium har du tänkt på att börja på ? vad är det för skillnad mellan USA och Amerika lr är det samma sak hahah !
bor du i alngsås lr gbg ?
grym blogg , kramar ! :D
Svar: Hej du :)) Det hade varit superkul att se hollywood skylten, det måste man ju göra nån gång i sitt liv i alla fall! Hade älskat att se walk of fame också, speciellt Christina Aguileras, har varit ett besatt fan sen jag var 8 haha :) Men vi får se, är tacksam bara min värdfamilj vill ta mig nånstans. Yes det stämmer, detta blir som ett sabbatsår så jag hoppar in i tvåan när jag kommer tillbaka. Jag vet inte riktigt vart jag vill börja för skola sen, har så svårt att se mig i Sverige. Jag tror inte att det är någon som tror mig när jag säger detta men jag har lite funderat på att börja på alströmer i alingsås sen. Men har ju ett tag att bestäma mig.  Haha söt! USA står för united states of america, så ja det är samma :) Jag bor i alingsås men pluggat i göteborg och är för det mesta där. Tack så jätte mycket fina du. Kram på dig tillbaka!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0