9 juni 2011 - bbq

Toppen kväll men mina ladies. Tillsammans fick vi till en jätte god middag med vad ett sommarbord borde innehålla. Hur mycket mat som hellst men vi lyckades göra taberas så det är nog ett bra betyg. Vi prata om terminen som gått, highlights och skvaller. När det blev kallt ute flyttade vi in ljusen och filtarna och såg på en gammal tjej klassiker - crossroads. Fuskade ihop en blåbärspaj och jag åt så jag nästan sprack. Vi sjöng kareoke till en massa Britney klassiker och sedan var det dags för tjejerna att åka hem. Detta var sista dagen som jag någonsin går i deras klass. Kommer sakna dem till 1000000.

charmtroll

In english: Today I invited some of my friends from school to my place for bbq. Together we accomplished a great meal with bread, potatoes, veggie-nuggets, meat, corncobs and more. While eating we summed the semester since today was our last day in school together. When I get home from Sweden after my exchange year I am not going to be in the same class as these friends again which feels really sad. Anyway, we watched crossroads, ate blueberrypie and had a blast.
1 kommentarer
Postat av: Jojo

Hej! Jag har fått min placering i Idaho nu :D Så om du vill får du gärna lägga till det i länken! Kram :)

2011-06-10 @ 15:53:46
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0