50 dagar kvar!

Jag fattar inte varför jag fortsätter att göra inlägg för varje tioptal för jag känner alltid detsamma. Jag vill att tiden ska gå fort, jag kan inte vänta, vill åka nu, jag är redo. Jag kommer sakna folk hur mycket som hellst, jag ska ta vara på den tid jag har med dom. Jag tror inte jag kommer sakna Sverige, nu i alla fall. Jag vill bara prata engelska. Jag vill bara betala med dollars. Jag vill äta skittles. Jag vill sitta på ett flygplan. Jag vill stå på top of the rock. Jag vill träffa min värdfamilj. Jag vill vakna upp i ett nytt hus. Jag vill bo på ett nytt ställe. Ett ställe där ingen vet mitt namn och ett ställe där jag inte kan några namn heller. Jag vill kalla mig för Junior/Senior. Jag vill byta min facebook status till: Bor i Tempe, Arizona. Går på: Corona del sol high school 

Jag minns när det var 100 dagar kvar, det var jätte nyss känns det som. Så så snabbt kommer det alltså gå, sista tiden nu. För jag är verkligen nere på de sista dagarna här i Sverige. Det känns läskigt men så himla bra.

Jag vet inte vad jag ska skriva om USA just nu. Fråga något :)


1 kommentarer
Postat av: Olli^^

Vet precis hur det känns.

2011-06-10 @ 15:25:37
URL: http://oollisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0