@ Annika's

Hej mina vänner. Åh jag saknar att blogga! Men jag har verkligen inte haft tid de senaste dagarna, när det är 20 dagar kvar känns det lite mer viktigt med kvalitetstid till mina vänner än att sitta framför datorn to be honest. Men imorgon lovar jag att komma med uppdateringar. Det är verkligen ner på de allra sista dagarna nu, det känns så galet att jag inte kan tro att det är sant. Dagen har jag spenderat med mina Göteborgsflickor inne i stan. Kom just hem från Sandra, hon tog fram hennes stora Sex and the City box och vi nöta massa fabulous avsnitt i en stor klump på hennes golv. Jag, Annika och Yamila tog en nattspromenad hem till Annika och snart ska jag borsta tänderna och ta över hennes gästsäng. Imorgon ska vi äta brakfrukost! Vi ses imorgon.
Sov gott riktigt gott mina fina :)
Donna: Vad snällt av dig! Kul att du hitta hit och uppskattar det jag skriver

.  
1 kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en fråga: du nämde förut att sina vänner inte får åka och hälsa på en när man åkt på utbytesår i t.e.x usa. Men om man har en kompis som brukar åka på semester dit man ska kan man då hälsa på dem?

2011-07-08 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0