Bloggnördar är vi allihopa, allihopa, allihopa

Vi träffades 12 inne på stationen i Göteborg och vi hade lite kramkalas och gick sen vidare för att möta upp Victoria, Paula och Juli(u)s.

Vi ukkuperade en långbord på New Dheli Coffee där att som blir beställt har namn efter ställen i NY som Empire State, Times Square, Broklyn, East Side, Wall Street, Harlem Broadway

Så lång New York man kan komma just nu. Kommer sakna dessa två så mycket sen! 
Vi gick vidare till American Bakery. Jag ville jätte gärna ha en Arizona men hade inga pengar så Sebbe var så himla snäll och köpte en sån till oss två! :D Jag gillade nog flaskan mer än drickan även om den var väldigt god.
Donut time!



Och vi visade upp staden för alla icke-göteborgare. Victoria visade sina 100 (eller 3) jobb. Sen åkte vi hem till Vickan och åt hennes goda blåbärsmuffins och pratade om lite allt möjligt men mest USA. Sen var det dags för alla att ta sina tåg kring 19 så vi åkte hemmåt. Jag Elliot, Sebbe och Maddelene stannade lite i stan och åt på donken och tåg buss och tåg hem tillsammans en bit. Jag hade en kanondag, hoppas vi fortsätter ses efter USA också :)

Vi var: Jag, Victoria, Paula, Julis, Sebbe, Madde, Elliot, Rebecca, Louise, Andrea, Amanda, Ellen
man skulle nästan kunna säga att vi hade bloggträff istället för utbytesträff

6 kommentarer
Postat av: Victoria

Det var en underbar dag! :D



Kommer sakna er två något otroligt :( <3

2011-07-03 @ 21:11:33
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Det var galet nice! OCH jag hoppas också att vi träffas efter våra äventyr! Eller rättare sagt, jag TYCKER att vi ska träffas! Det du pratade om att kanske jobba lite för explorius låter ju som en kanonidé!

2011-07-03 @ 22:06:51
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515
Postat av: paula

tack för en grym dag!

jag kommer saknar dej så sjukt mycket va!! Och vickan så klart!<3

men ses i veckan?? :D

2011-07-04 @ 01:43:49
URL: http://psintheus.blogg.se/
Postat av: sanna

SV: du gör först ett användar konto på blogglovin.com, vilket inte borde ta lång tid alls, när du blivit medlem registrerar du bara din blogg där och efter det kan du lägga in en ikon på din blogg.

Då kan vi läsare bara trycka på den ikonen så kommer dina inlägg upp på våran sida bland ''nya inlägg'' det är alltså bloggar vi prenumererar på som gjort nya inlägg, på det vister blir det mycket lättare att följa en blogg om man följer många!:)

Skulle underlätta väldigt mycket då jag följer många bloggar och gärna följer din med:)

2011-07-04 @ 13:54:15
URL: http://gottagetdown.blogg.se/
Postat av: Madde

Var så sjuuukt underbart kul! :D

och haha, gud vad fint du stavade mitt namn; maddelene (A) men ja, det duger :D<3

2011-07-04 @ 18:02:18
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Daisy

Jag tycker då att det ser ut som om ni slog på stort och hade två träffat i en. Bloggträff och utbytesträff. ;-)

2011-07-04 @ 18:40:32
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0