This is it

Hinner med lite bloggning mellan packandet. Min och mammas lägenhet ser ut som hej kom och hjälp mig just nu för hon flyttar imorgon också, (inte lika långt dock) så det är verkligen kaos här haha. Jag som är så duktig på att tappa och glömma mina saker springer omkring som världens controlfreak och bockar av från min packlista. Pass med, plånbok med, skor med, telefon laddad, presenter inslagna, nästan färdig. Ska skriva ut mina flygbiljetter och packa det allra sista, sen ska jag, mamma och Lena äta ute. Jag som är skilsmässobarn har haft jättejobbigt med vem jag ska sova hos sista natten men det blir hemma hos pappa. 4.45 går bilen imorgon och så lyfter planet 6.30. Kan inte fatta att jag faktiskt är här nu.

Taggad morgontjej

Måste visa vilket fint halsband jag fick av min farfar idag. En liten statue of liberty. Så jag åker iväg med "dream" och frihetsgudinnan runt min hals. Rätt så passande.

4 kommentarer
Postat av: Sebastian

you go girl! Fasen va grymt kul du kommer ha!! Resan kommer gå galant, men vill iaf att du ska veta natt jag håller tummarna för dig! :K

2011-07-28 @ 18:36:33
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515
Postat av: Ida

Ha det så jätte kul, jag önskar dig all lycka du kan få!

2011-07-28 @ 18:49:38
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Ååh vad roligt!! :D

Hoppas du får det super!!!

2011-07-28 @ 21:39:41
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gud vad spännande :D!!! Ha det bra!! Och glöm inte skriv vad som händer xD I'm dying to find out!

2011-08-01 @ 08:45:35
URL: http://newme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0