If you want to fly you have to let go of the things that weights you down

Tog just min sista spruta! Min arm är halft invalid och jag känner att det är rätt skönt att ha det överstökat. Det har verkligen varit mycket fix med att komma iväg, besök på vårdcentraler, påskrifter hit, läkarbesök dit, engelska test,sprutor, intervjuer, papper, för att inte nämna allt som ingick för ansökan till min amerikanska organisation på 22 sidor. Och till studentvisumet där det ingick att åka till Stockholm för att göra en intervju på 1 minut. Nu ligger snart alla förbredelser bakom mig och det är dags för mig att börja leva den dröm jag jobbat för. Att lämna alla här hemma betyder inte att det är en lätt sak att göra, att jag inte bryr mig, det betyder att jag litar på oss mer än jag litar på det mil och tid kan göra mot vänskap. Och för att jag vet att vart jag än är i världen så finns de där. Det är bäst att jag vänjer mig så som jag vill flytta omkring i världen.

4 kommentarer
Postat av: Angelica

Hejhej, kolla in min blogg och lämna en kommentar!

Hoppas du får det bra i USA! :)

2011-07-26 @ 14:57:06
URL: http://angelicafoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar den låten! Gillar du också MCR?

Kram

2011-07-26 @ 15:18:13
Postat av: Karolina - USA 12/13

Hur många/vad för sprutor är det egentligen som man bör vara beredd på att ta? D: Är redan livrädd för vad som väntar mig.......... sprutor + jag = not such a good combination, så att säga.

2011-07-26 @ 18:21:56
URL: http://everylastminute.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-26 @ 21:33:06
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0