Every atom of my heart is loving you

Dom här sista dagarna är jobbiga. Varje dag behöver jag säga hej då till ännu en vän och det känns som man redan är miljontals mil bort. Men, det blir många kramar och pussar i alla fall. Idag sprang jag och mamma omkring på stan för att hitta nya linnen så min resväska är numera två toppar tyngre. Jag har inte spenderat en enda krona de senaste 3 månaderna så jag unnade mig nya underkläder. Efter shoppingen träffade jag lovely Annika, Paulina, Yamila och Sandra. Jag ska säga "vi ses" imorgon till dom och jag vill inte ens tänka på det. Vi fika i varje fall och Sandra bjöd mig på min första macaron. Har ingen aning vad den var gjord av men den var liten, söt och god. Mest söt.

Promise me we'll stay the way we are today

1 kommentarer
Postat av: BEA

Ett år kommer gå fort, snart ses vi igen, du får ha det så himla bäst i USA, I'm gon' miss you like crazy, but i'm really really happy for you and I wish you the very best on the trip. Healthiness, happiness, lots of fun, I wish you ALL the good things i life.

2011-07-26 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0