You have suffered enough and warred with yourself. It's time that you won.

Här är några bilder från gårdagen med mina utbytesstudenter. Jag och Paula åt mucho yummy insdisk mat på Victorias jobb och taggade och pratade enegelska som vi alltid gör. Nu ska vi alla ut på våra äventyr och det känns som vi gör det tillsammans. Jag älskar Paulas skratt och my mamabear Victoria som väcker en med chocolate chip pancakes och till och med cupcakes if you are lucky. Jag kommer sakna dem jätte mycket och hoppas att vår vänskap inte tar slut bara för att vårt utbytesår en dag gör det. Så glad att jag träffade er! :)

1 kommentarer
Postat av: Michelle

Du är så otroligt söt! Jag hoppas verkligen du har ett fantastiskt år i USA!

2011-07-22 @ 01:43:54
URL: http://elisabethmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0