✈ she turned her can'ts into cans, and her dreams into plans

Det känns så konstigt att jag fått hej då kramar
Och att det står en resväska i mitt rum, med kläder i
Att jag numera pratar om min skola i "då form"
Att jag kan räkna dagarna tills jag åker på mina två händer
Att det är nästa vecka
Att det var ett år sedan ca som jag skickade in min intresseansökan och sa att "om ett år åker jag nog"
Att det finns personer som jag förmodligen sett för sista gången på ett bra tag
Att blogga om sånthär som jag bara läst om på andras bloggar och taggat till
Att allt går i uppfyllelse
Det känns fantastiskt bra att veta att jag har så mycket framför mig
Och att uppfylla en dröm
Att det är just familjen Ohe som står och väntar på mig i Phoenix snart
Att kunna lägga HMs höstkatalog åt sidan
Och strunta i paniken jag får när jag tänker på en månad som oktober
Att jag i alla fall inte kommer behöva säga hej då till sommaren
Och käsnlan av att vara modig och våga, och att chansa för att leva är viktigare än att bara vara
2 kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

Du kommer att få det så himla bra :)

2011-07-21 @ 16:58:54
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Olli^^

Vi är barn med hela världen som lekplats!

2011-07-21 @ 18:43:07
URL: http://oollisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0