It's not a good bye it's a see you later

Vilka fina vänner jag har och fy sjutton vart svårt det kommer bli att säga hej då. Igår trodde jag att jag och Lina skulle ha en myskväll tillsammans. Men när jag klev in i Linas vardagsrum så stod en massa glada ansikten där och skrek "SUUUURRPRISEEE" och vi hade kramkalas och jag-hoppas-du-får-det-bäst-kalas och "we're not living in America" spelades i bakgrunden. Några otroliga människor hade bakat ihop två tårtor där det stod Eira på den ena och USA på den andra med smartis och jag vet inte vad i, den var fantastiskt god! Jag grät glädjetårar och blev väldigt rörd och tagen av att alla hade samlats där för mig och organiserat allt. Tänk att Lina hade kallat dit mina vänner från Göteborg som hon aldrig träffat och fått dem hem till henne och fixat och planerat och lagt ner tid. Så mycket kärlek bakom. Men det är så hon är min vän. Jag fick lite avskedspresenter och fler kramar och fina ord. Och jag insåg hur jobbigt det faktiskt kommer bli att säga hej då på riktigt. Vi drog upp musiken och firade av på mina presenter och dansade. Och kollade lite på USA-Japan matchen och blev lite butter när USA inte vann. Det droppade in lite fler folk och vissa gick. Tillslut hamnade vi på soffan och vi prata och lyssna på go musik och när kl var 2 ungefär tog jag följe med Emil och Adam och jag somnade gott i min säng. Hade det världsbäst!! Bättre än så blir det nog inte. Tusen tack till alla, jag älskar er av hela mitt hjärta. Hoppas ni kände min kärlek och tacksamhet.

Denna tjejen, there are no words

1 kommentarer
Postat av: Sebastian

(y)

*Trycker på "gilla knappen"* =D

2011-07-19 @ 23:20:17
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0