Svar på 2 frågor

Fråga: Jag har en fråga: du nämde förut att sina vänner inte får åka och hälsa på en när man åkt på utbytesår i t.e.x usa. Men om man har en kompis som brukar åka på semester dit man ska kan man då hälsa på dem?
Svar: Jag tror inte det spelar någon roll för det är just besöket som inte är okej. Men prata med din Amerikanska organisation om du åker iväg, de brukar vara rätt förhandlingsbara, det händer ju faktiskt att kompisar och släkt hälsar på "när dom inte ska" :)

Fråga: Var kommer du att befinna dig nästa gång du fyller år?
Svar: I USA. Mm jag vet.. Men jag fyller ju år i maj, samma månad som jag åker hem så jag får fira när jag kommer hem bara

1 kommentarer
Postat av: Daisy

Men det kan väll å andra sidan bli spännande att se om de firtar dig där borta med. =)

2011-07-09 @ 15:25:58
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0