Packlista

Om 30 minuter är jag chokladbrun i håret, sitter med hårfärg i nu och hoppas att det blir bättre än min klippning igår. Orkar liksom inte att det ska vara fult dubbelt upp haha. Idag skrev jag äntligen färdigt min packlista, eller, det kommer finnas minst 10 saker jag glömt. Det är lite småsvårt att packa för 10 månader på 20 kg. SÅ HIMLA SJUKT ATT JAG GJORT EN PACKLISTA!!! Jag har haft ett år att förbreda mig på att jag åker någon gång i slutet av sommaren men ändå känns det helt ovärkligt!


Handbagage:

Pass

Flygbiljett

DS2019

Tuggumi

Ipod + hörlurar

Bok, tidning, block

Kameror

Mobil

Plånbok

ISE handbook

Tröja


Resväskan:

Linnen

T-shirts

Långärmade tröjor

Hoodies

Jeansjacka

Jeans

Shorts

Leggings

Klänningar

Underkläder

Strumpor

Träningskläder

Träningsskor

Skor

Bikinis

Handduk

Toffsar + spännen

Plattång

Shampoo & balsam

Dushkräm

Handduk

Deo

Rakgrejer

Smink

Nagellack

Solglasögon

Foton

Fotoalbum

Laddare till mobil, kamera, dator

Dator

Kameradatasladd

Adapter

Presenter till familjen

ext-align: left;">Betyg

Vaccinationskort

ska

Anteckningsbok

9 kommentarer
Postat av: Kaisa :)

Tycker du ska visa hur färgningen blev sen :)

2011-07-21 @ 22:59:30
Postat av: Emelie♥

men hur ska du göra där lixom, du kommer ju inte bara kunna ha samma kläder hela året, så ska du köpa massa nytt där,och om du köper mycket kommer du ju inte få hem allt? hur göt du då? hehe :p

2011-07-21 @ 23:02:51
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: agnes

Ett tips är att ha datorn i handbagaget. Den väger ju lite granna, och då vet du att den inte blir snodd. väskorna kastas ju också några meter då och då under färden..

borde börja tänka på packningen jag med.. man behöver ju många dagar så man inte glömmer nåt.

lycka till

2011-07-21 @ 23:05:01
URL: http://agneshastalavista.blogspot.com/
Postat av: Anonym

pratade med min pappa ikväll om att jag ville åka till usa och sådär (det var jag som ställde frågorna ett par inlägg under) och han lät nästan bara positiv. han trodde att det skulle vara otroligt nyttigt och allt det där, men att han inte var säker på om han verkligen ville ha mig borta i ett år, och det lät på honom som att han redan visste att jag ville för jag sa såhär: pappa, om jag ville, skulle jag få åka ett år till usa då? då sa han: det där har jag inte pratat med mamma ännu, så det lät ju som att han visste att jag ville. om nu det är bra eller dåligt vet jag inte, men ville bara säga tack för hjälpen med svaren på mina frågor :) ska bli kul att följa dig under ditt år i usa !!! :D Du får ha det så jäkla grymt där borta! :D

2011-07-22 @ 00:08:46
Postat av: Sofia

Så mycket som du ska ha med dig borde du köpa vakuumpåsar :) kostar inte mer än typ 50 :- styck :)

2011-07-22 @ 12:02:31
Postat av: Isa

WOHO! Äntligen en packningslista som passar mig! tacktacktack :D

2011-07-22 @ 16:41:43
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Isa

En sak jag kom på då jag skrev av din lista för en stund sedan, det kan vara smart att packa ett par ombytes kläder i handbagaget ifall om din resväska råkar komma bort :) Om du har jätteotur med väskan kan det hända att du inte hinner få den innan du flyger till Arizona :o Kan vara lite småjobbigt att som det första du gör i NYC är att springa iväg och köpa nya kläder :D

2011-07-22 @ 18:38:21
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Har du kommit på något mer som du glömde ta med dig? Har börjat packa nu och använder din som hjälp, hahah :)

2011-08-21 @ 13:28:27
URL: http://sts.se/lifeon
Postat av: Elsa M

Hej, jag har en fråga, vad hade du för presenter till familjen? :)

2011-10-05 @ 08:58:38
URL: http://elftejulinittiosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0