Alla mina låtar, de handlar om dig

Åh jag hann inte med att skriva min fråga, men jag hoppas du svarar på den en nnan dag :) vem betalade ditt utbytes år? dina föräldrar eller du? hur mycket sponsrade du själv med om det nu var dina föräldrar som betalade? och en sista fråga, sökte du några stipendium och fick du några? vilka i så fall? :)
oj detta blev gandka mycket men hoppas det går bra ändå :) ha det så bra, kram!
Det löser vi! Mina föräldrar betalar nästan allting, det låter så hemskt. Får dåligt samvete när jag har vänner som betalar in så mycket själv. Jag sommarjobbar just nu och de pengarna kommer gå till fickpengar/månadspeng och jag har sparat av mitt studiebidrag de senaste månaderna. Jag köper inget annat än mat för mina pengar just nu och vågar inte ens gå in i affärer och tänker att det kommer bli galet kul att shoppa sen istället. Jag sökte inget stipendium faktiskt. Kram på dig också, ha en jättefin dag!
Hej Eira =) Jag undrar om du ska ta körkort i usa för åldersgränsen är väl 16? Kramkram
Ja det stämmer att man får köra från när man är 16 men jag ska inte ta något körkort. Puss

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0