Cheers to the freaking weeken

Jag håller på att laga min mamma en god middag med vegitariska encheladas (köttet var slut), coscos och grönsaker. Måste verkligen betala tillbaka för mitt utbytesår, får dåligt samvete lite då och då för att mina föreldrar ska behöva betala mig så mycket pengar för mitt år där bårta. Borde verkligen bli bättre på att visa tacksamhet. Sprang förbi Subway på vägen hem och köpte goda och nybakda chocolate chip cookies som vi ska ha till Let's Dance senare. Kul tycker jag att alla är orangea på det programmet. Imorgon kväll ska jag hem till min vän för att fira hennes födelsedag och ska innnan det springa efter en pressent. Annars har jag inga fler planer över helgen.
2 kommentarer
Postat av: Madde

Sv; Har typ tränat i 7 månader, började i Juni förra året :)

Har du också tränat det? :d Vilket lag? ;D



Jaa, självklart kan vi göra det :D

2011-01-28 @ 22:35:50
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: amanda utbytesstudent USA

re: exakt, när kommer man behöva kunna x och alla andra matteformler ? :s

2011-01-28 @ 22:58:05
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0