Ray of light

Blev så otroligt glad när jag slutade skolan idag, himlen var alldeles blå! Det var faktiskt inte var särskilt kallt och snön var nästan helt borta, folk gick med solglasögon och några fåglar verkar i alla fall ha kommit hem från afrika nu. Jag firade med lite naturgodis! Igår skrev jag ett inlägg om hur mycket jag längtar efter solen och redan idag märker man ju att vi är påväg mot varmare dagar. Här om dagen då jag och mamma satt i bilen stod termometern på 3+, vi fyrde av ett lite tidigt våltjut, kändes så himla härligt.

Känner inte för att sitta här nu men ska vänta på att min ipod vår lite mer batteri sen ska jag gå en promenad och springa lite på löpbandet senare. 2011 blir ett lätt år ;)

1 kommentarer
Postat av: Victoria

Hahaha det är första gången jag kommenterar här på ett tag för jag har aldrig hittat in hit!!

Ja jag brukar försöka kolla filmer utan text, bara för att känna att jag gör någonting liksom..men jag tror man kommer klara sig bra iallafall! :) Är inte så rädd för att inte klara språket, fast det kanske jag blir haha!

Och ja, man blir alldeles lycklig över att det blir ljusare nu!! :D

Kram

2011-01-18 @ 17:22:23
URL: http://victoriasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0