Distance is just a way to see how far love can travle

Elin om Vägra dö nyfiken.:
Jag har bestämt mig, jag ska göra allt jag kan för att komma till USA. Jag har varit så osäker på om jag kommer göra ett misstag som vill åka. Att alla mina vänner kommer ta studenten ett år innan mig, att jag släpper hela min vardag. Men jag vill ju leva och just nu är jag trött på min vardag. Jag vill göra ett misstag om det är så! Men jag vill inte fortsätta leva och vara nyfiken och undra vad som hade hänt om jag hade åkt. Jag fick lov att dela med mig, jag har bestämt mig nu efter att ha kollat på alla dessa bloggar. tack :)

Gud vad kul, du kommer helt säkert inte att ångra dig! Som du s äger är det mycket som kan gå fel man har ju tex ingen aning om vilken familj man hamnar hos och hur man kommer trivas. Men hur livet än blir där borta tar man hem en vinst genom att ta risken. Man kommer komma hem med så otroligt mycket mod och självständighet och säkert ha en helt annan syn på livet. Alla vänner som är värda att hålla kvar vid kommer ju finnas kvar för dig när du kommer hem igen. Tråkigt att man får ta studenten senare men för min del känns det ändå värt det och man kommer säkert hem till en jätte trevlig och ny klass. Du säger att du varit osäker på att släppa din vardag men din nya kommer vara så otroligt annorlunda och spännande. Det är ju verkligen ett äventyr att åka iväg och jag har hört av så otroligt många att det är bästa året i deras liv, tror det kommer bli skit bra! Vilket år kommer du att åka och vilken organisation funderar du på? Kram
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0