This place used to gleam I'd see it in my hopeful dreams, now I have to get away. We move towards the stars and all that we touch becomes ours.

Åh herregud, denna tjejen har fått sin placering i USA!! Inte vart som hellst heller utan i soliga Arizona! Blev helt pirrig när jag läste det och otroligt avundsjuk. Tänk när jag får reda på vart jag kommer spendera mitt år, vilket high school jag kommer gå på och vilken familj jag kommer bo hos! Längtar ihjäl mig, ska bli så himla spännande! Vill veta nu nu nu nu nu. Sammtidigt tror jag nästan inte att jag kommer våga ta samtalet eller öppna brevet där det står vart jag hamnar, kommer kännas så himla pirrigt. Tills att det händer kommer allt bara att kännas surealistiskt och även då kanske, kommer nog få en chock när jag anländer i mitt nya hem. Kan inte fatta att detta faktiskt kommer att hända! Det är helt galet och det känns så jävla bra!

White Lies – Farewell To The Fairground
Farewell to the fairground
These rides aren't working anymore
Goodbye to this dead town
Until the ice begins to thaw
We'll head south, just hold my hand now
I feel like I'm casting off my clothes
and I'm running through the snow towards the sunset
and I'm always with you
4 kommentarer
Postat av: Anonym

sv: I'M SO HAPPYYY!! :D

Ja eller hur! Jag sökte ganska tidigt så det är kanske därför. En jag känner som åkte med samma organisation som mig men han fick reda på en vecka innan att han skulle åka.

2011-01-25 @ 20:21:45
Postat av: Katt

Jag såg dig idag! Haha insåg inte förens nu när jag såg denna bilden att det var du :) storken duvet

Postat av: Victoria

Å justja, det programmet bestämde ju jag mig för att se men missade totalt. Verkar jätte bra :)



Åhh! Jag är nervös nu och jag åker inte förän om ett och ett halvt år haha



SV: Det var jätte bra. Tårarna bara rann och det var så fint allt dom gjorde. Inte bara i utséende utan även i tanke. Ett program väldigt värt att se!

Jag hade skrivit en påminnelse till mig själv så de va därför jag kom ihåg det :P

2011-01-25 @ 21:31:36
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: i :)

Sv: om jag nu kommer iväg vilket jag verkligen hoppas så kommer jag att åka med STS, vilken organisation ska du åka med? :) kram

2011-01-27 @ 18:36:09
URL: http://bigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0