Pero me acuerdo de ti

Fick en fråga av pappa idag ifall jag vill hänga med till Spanien till sommar tillsamans med han Camilla, hennes barn + deras tjejer i början av Augusti. Vi åker till min farars hus i Valencia i så fall och det är nog den vackraste platsen jag vet, har varit där fyra gånger tidifare. Men jag kan ändå inte bestämma mig, vill ju njuta tiden här i Sverige så mycket som möjligt in till slutet och ta farväl av alla. Sammtiditg vill jag säga hejdå till min pappa. Kan verkligen inte bestämma hur jag ska göra.

Och jag måste berätta en konstig grej som jag precis upptäckte. Började googla på stranden som ligger vid min farfar har sitt hus, så visar det sig att de spelat in "The cold light of day" där. Vet inte vad det är för film, tror inte den är släppt ännu men det är med bla Bruce Willis i alla fall. Udda.

Filmplatsen

2 kommentarer
Postat av: nils

Asså det är ju sjukt svårt att planera sin sommar! :o Man vill hinna med så himla mycket innan USA men kommer aldrig riktigt ha tid med det känns det som :/ Jag vill resa as mycket med mina kompisar innan vi skills åt men samtidigt vill man ju vara hemma i sverige resten av tiden ^^ Sjukt svårt är det iaf :)

2011-01-31 @ 22:07:10
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Bea

I MISS YOU



VERY MUCH : )



2011-02-01 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0