Soon we'll be found

Hej jag lever! Har varit hos mamma ett par dagar och vi har inte skaffat internett dit ännu så därför har det varit helt stilla här. Ska jag vara ärlig har det varit rätt härligt att komma bort från datorn ett tag. Jag kommer tillbaka :)

Fråga:
hur mkt kostar det att vara utbytesstudent , har du en utbytesstudent hos dig som du tar hand om tex som agnes har lilly hos sig , vet du vilken familj du kommer bo hos vet du nått om familjen , ?
Svar:
Jag har inte jätte bra koll på priserna, får så dåligt samvete mot mina föräldrar som betalar. Tror det kostar ca 55 000 i grunden men så tillkommer kostnader för sprutor, läkarundersökning, månadspeng m.m så det blir rätt mycket mer. Jag har ingen utbytesstudent hemma hos mig och kommer inte att ha det heller. Vet ännu ingenting om min kommande värdfamilj. Får reda på mer till vår. Kram :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0