Nu är det inte längre nästa år

Fick ändra min blogg info, nu är det ju inte längre nästa år jag flyttar, det är I ÅR. Tiden går verkligen undan.
Jag funderar redan på vilka kläder jag ska packa med mig, hur jag ska pressentera mig för min värdfamilj, funderar om hur min första skoldag kommer att vara, hur jag ska svara på alla konstiga frågor om Sverige. Längtar tills när meningarna är fyllda med amerika. "Idag så gick jag till The Mall med Catlynn oc h Britney. Vi åt på starbucks och efter det hade vi cheerleading practice.." Det har alltid bott en liten amerikan i mig, ska bli skönt att äntligen få leva ut den sidan.
Det kommande året är så himla oförutsägbart och kommer vara så otroligt annorlunda till mina tidigare 16 år. Traditioner som jag följer varje år kommer inte finnas med på detta. Ja det finns verkligen mycket jag kommer säga hejdå till. Inte minst till mina härliga vänner och min familj. Sammtidigt är det så mycket jag komme säga hej till, saker jag kommer uppleva för första gången. Även om jag redan nu kan sakna mina nära så ser jag fram emot alla nya ansikten som jag kommer att lära känna.
Det finns minst 1000 saker att oroa sig inför men det finns också 1000 anledningar till varför jag gör detta och det finns mycket mer än 1000 upplevelser att se fram emot. Detta året kommer helt klart bli det mest otroliga, mest lärorika och spännande år so far. Jag längtar och kan knappt vänta med att leva mitt 2011.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0