"You don't scare me John" "Well, you scare me"

God morgon! Var uppe riktigt tidigt imorse, klockan 8. Det finns bara några få undantag till att gå upp innan klockan 10 på en söndag, mammas födelsedag är ett sånt undantag. Så det var upp tidigt för att skära frukt, vispa grädde och göra varm oboy, slå in paket. Vi har precis sett på Dear John, en film jag redan sett men hade inte något emot att ta en repris på den. Två otroligt fina skådisar i den filmen och de är verkligen fina tillsamans. Blir så otroligt avundsjuk när jag kollar på dem men jag kan samtidigt inte låta bli att le.
Måste göra mig iordning nu, ska iväg och fika med mamma och hjälpe henne med ett arbete om mobbning. See you soon, then
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0